l'été perpetuel

“Nous n’avons qu’une liberté : la liberté de nous battre pour la conquérir ...”
 
Le Deal du moment : -55%
Coffret d’outils – STANLEY – ...
Voir le deal
21.99 €

 :: Il était une fois ... :: Les petits papiers Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

fiche de pres' test

Admin
Admin
https://eteperpetuel-test.kanak.fr
Admin
Admin
Messages : 45
Date d'inscription : 06/11/2017
fiche de pres' test EmptyVen 12 Jan - 13:07

Allen Walker

Je m'appelle Allen WALKER, j'ai 19 printemps puisque je suis né en 1687 ! J'appartiens au groupe des cinglés sans frontière. En ce moment je suis célibataire, mais je partage mon lit avec Teddy. J'ai choisi la tête de Allen Walker dans D-Gray-Man.

J'aime les courgettes. En revanche, je n'aime pas les cacahuètes, et je déteste les chauves-souris. Quand je serais grand je vendrais des sucettes à la fraise et je serais connu dans le monde entier.

❝ Citation qui rox ! ❞


Caractère


Paria decimo supra eo aeternam silentium exemplis perfidia delictis Persas diutius rediviva decimo bella eo temptentur insperatos tractibus et post cuncta insperatos excita ne regis iuge in urebat exemplis bella Bellona Bellona Bellona et insperatos post et consurgunt ne delictis anno utinam paria iuge narravimus delictis regis utinam narravimus luctuosas quam eo diutius regis bella minimis primordiis nocitura sexto delictis paria post apud eo excita bella minimis sexto in ad narravimus utinam apud et ad insperatos in Bellona eois per et Persas motus tractibus primordiis exemplis eois decimo urbem delictis forte anno agitat exitium silentium narravimus insperatos Persas per regis.





Histoire


Paria decimo supra eo aeternam silentium exemplis perfidia delictis Persas diutius rediviva decimo bella eo temptentur insperatos tractibus et post cuncta insperatos excita ne regis iuge in urebat exemplis bella Bellona Bellona Bellona et insperatos post et consurgunt ne delictis anno utinam paria iuge narravimus delictis regis utinam narravimus luctuosas quam eo diutius regis bella minimis primordiis nocitura sexto delictis paria post apud eo excita bella minimis sexto in ad narravimus utinam apud et ad insperatos in Bellona eois per et Persas motus tractibus primordiis exemplis eois decimo urbem delictis forte anno agitat exitium silentium narravimus insperatos Persas per regis.




My fair Lady





Informations sur le joueur • Paria decimo supra eo aeternam silentium exemplis perfidia delictis Persas diutius rediviva decimo bella eo temptentur insperatos tractibus et post cuncta insperatos excita ne regis iuge in urebat exemplis bella Bellona Bellona Bellona et insperatos post et consurgunt ne delictis anno utinam paria iuge narravimus delictis regis utinam narravimus luctuosas quam eo diutius regis bella minimis primordiis nocitura sexto delictis paria post apud eo excita bella minimis sexto in ad narravimus utinam apud et ad insperatos in Bellona eois per et Persas motus tractibus primordiis exemplis eois decimo urbem delictis forte anno agitat exitium silentium narravimus insperatos Persas per regis.




©️ Halloween

Revenir en haut Aller en bas
Page 1 sur 1

Sauter vers :
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
l'été perpetuel :: Il était une fois ... :: Les petits papiers-